یو پی اس بهراد

Wiki Article

در این مطلب به اهمیت استفاده از یو پی اس خانگی اشاره کردیم که می‌تواند متناسب با نیازهای شما، محافظت کاملی از دستگاه‌های الکترونیکی فراهم کند. در زمینه‌ی انتخاب یک منبع تغذیه اضطراری مناسب باید در نظر داشته باشید که به میزان مصرف دستگاه‌هایی که قرار است به آن متصل شوند، در ابتدا توجه داشته باشید و بودجه را در اولویت‌های آخر قرار دهید.

بله ارسال به شهرستان هم داریم ومیتونید راحت خرید خودتونرو انجام بدید.

واحدهای یو پی اس در اندازه‌ها و پیکربندی‌های مختلف مطابق با نیازها و چیدمان‌های متفاوت طراحی می‌شوند. چه به یک یو پی اس رومیزی جمع‌وجور برای میز کار خود در خانه یا یک واحد بزرگ‌تر برای محافظت از چندین دستگاه در اتاق نشیمن نیاز داشته باشید، گزینه‌ای متناسب با نیازهای شما وجود دارد.

اگر پاسخ دو سوال قبل شما بله می باشد و برق کسب و کار شما بصورت تک فاز باشد، پس بهتر است از یو پی اس لاین اینتراکتیو استفاده کنید.

یو پی اس آفلاین همان نوع اولیه و ساده یو پی اس است که تنها وظیفه تامین برق را دارد و از دستگاه‌های برقی شما محافظت خاصی نمی‌کند.

دستگاه‌های یو پی اس معمولا قابلیت محفاظت از لوازم الکترونیکی را در برابر نوسانات برق و افزایش ولتاژ دارند. بدین ترتیب کاملا از آسیب به وسایل الکترونیکی حساس مانند رایانه‌ها، تلویزیون‌ها و کنسول‌های بازی، که ممکن است در هنگام برخورد صاعقه یا نوسانات شبکه‌ی برق رخ دهد، اطمینان خواهید داشت.

البته اگر می‌خواهید منبع تغذیه را در کنار سروری که در زیرزمین خانه‌تان قرار دارد بگذارید شاید این موضوع اهمیت چندانی نداشته باشد، ولی اگر بخواهید آن را در اتاق خواب خود بگذارید، این موضوع به یک مسئله‌ی جدی تبدیل می‌شود.

از طرف دیگر دو کامپیوتری دیگری که گفتیم دستگاه‌های اضافه‌ای نظیر مانیتور، هارد درایو اکسترنال و غیره دارند. پس برای این کامپیوتر باید توان اضافه‌ای در نظر بگیرید تا در صورت قطعی برق مانیتور هم روشن بماند تا بتواند با دستگاه کار کنید.

دستگاه یو پی اس هم برند های ایرانی موجود هست و هم خارجی که قیمت ها بستگی به نوع، توان و کاربرد های مختلف داره.

گفتیم که یو پی اس یا همان منبع تغذیه اضطراری بدون وقفه در زمان قطعی جریان ورودی به تامین انرژی و برق مورد نیاز دستگاه های مصرفی می پردازد یعنی پس از قطع برق شهر بدون وقفه وارد مدار شده و به کمک باتری های یو پی اس که انرژی را مورد نیاز را ذخیره کرده اند برق مصرفی مورد نیاز را تامین می نماید.

در همین راستا و با هدف ارائه پیشنهادات فنی مناسب با نیاز شما عزیزان و همچنین ارائه خدمات پس از فروش مطلوب ، اقدام به معرفی وارائه خدمات به همکاران نموده است .

(نکته: پورت‌های اترنت منبع برق بدون وقفه در منبع‌های تغذیه تا حد زیادی مشکل‌دار هستند، بنابراین اغلب بهتر است منبع اترنت را محدود کنید، یعنی به جای این که نگران محدودسازی جداگانه‌ی هر کابل باشید، روتر یا سوئیچ شبکه را قبل از این که به کامپیوتر یا هر دستگاه دیگری برسد محدود کنید.)

موتور برق بنزینی موتور برق گازسوز موتور برق دیزلی باتری یو پی اس 

یکی از مواردی که هنگام کار با دستگاه‌های الکترونیک اهمیت دارد، پایداری کار با آن‌ها و حفاظت از داده‌هایی است که روی آن‌ها ذخیره می‌شود. نوسانات ولتاژ و قطعی برق می‌تواند به سادگی موجب از دست رفتن کارهای ذخیره نشده و حتی آسیب جدی به دستگاه‌های ذخیره‌سازی و از دست رفتن داده‌های ذخیره شده شود.

Report this wiki page