پنکه

Wiki Article

باز کن گوشی‌های هوشمند تبلت‌ها گلکسی بادز ساعت ها اسمارت سویچ لوازم جانبی موبایل تلویزیون دستگاه‌های صوتی یخچال‌ها لباسشویی سلامت هوا لوازم پخت‌و‌پز مانیتور فروش

کمپرسور پیستونی: این کمپرسورها بیشتر در نقاط جنوبی و گرمسیری کاربرد دارند.

و برای فواصل نزدیک ، بهترین گزینه انتخابی پنکه رومیزی بدون پره می باشد.

دماتجهیز، تخصصی‌ترین فروشگاه اینترنتی تاسیسات ساختمان دماتجهیز با نگاهی به آینده، مسیر موفقیت برند خود را به عنوان اولین استارتاپ عرضه و فروش تجهیزات تأسیسات ساختمان با راه‌اندازی جامع‌ترین وب سایت فروش تجهیزات تهویه مطبوع، تجهیزات گرمایشی و موتورخانه و ... آشنایی بیشتر

کولر های گازی اسپلیت دیواری تروپیکال یا همان کولرهای گازی حاره ای در مقایسه با کولرهای گازی معمولی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که به شرح زیر می‌باشند:

کولرهای ایستاده در دو نوع سه فاز و تک فاز (معمولی و اینورتر) تولید می‌شوند.

معمولاً در ساخت کولر های گازی از سه نوع کمپرسور استفاده می‌شود که در ادامه به شرح مختصری از هرکدام می‌پردازیم.

- عدم توانایی در تأمین قطعات و لوازم یدکی کولرهای گازی اسپلیت مانند کیت، کمپرسور، فن و ...

برخی کولرهای گازی حاوی واحدی به نام «اینورتر» هستند. «اینورتر درایو» ها یا «درایوهای فرکانس متغیر»، تجهیزاتی هستند که امکان تغییر و تنظیم فرکانس برق ورودی به موتورهای الکتریکی و در نتیجه تنظیم دور و سرعت آنها را فراهم می‌کنند.

با چرخاندن پیچ تنظیم و بالا و پایین بردن میله استیل می‌توان ارتفاع را در این پنکه تغییر داد.

نحوه عملکرد کولر گازی در حالت سرمایش به این صورت است که مبرّد (گاز خنک کننده در حالت سرمایش) داخل کمپرسور متراکم می شود و با فشار به سمت کندانسور می رود سپس، در کندانسور گرما را از دست می دهد و تبدیل به مایع می گردد.

کالاهای قاچاق گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر و قابل اعتمادی ندارند.

لازم به ذکر است کلیه کولر گازی های ارائه شده در سایت مجموعه تخصصی دماتجهیز دارای شناسه کالا و قیمت مناسب بوده و تخفیف‌های مورد نظر مصرف کنندگان در این پنکه قیمت‌ها لحاظ گردیده است.

این دستگاه مجهز به پایه تلسکوپی بوده و به خاطر استفاده از پلاستیک در بدنه آن وزن کمی دارد و قابلیت جابجایی خوبی را ایجاد کرده است.

Report this wiki page