کاشت ریش تهران

Wiki Article

نکته دیگر قابل توجه این است که کلینیک صدف پاسخگویی ۲۴ ساعت و مشاوره آنلاین و مشاوره تلفنی (هم قبل از عمل و بعد از عمل) دارد و مراجعه‌کنندگان تا یک سال پس از انجام عمل پشتیبانی رایگان خواهند داشت.

وجود بیماری هایی که منجر به کمبود هورمون مردانه می شود و در نهایت ریزش مو در ریش و سبیل را دارد.

پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین کلینیک برای کاشت ریش را نیز مطالعه کنید.

خدمات کاشت در این مجموعه بدون نیاز به داروهای دوره ای بوده و برای رویش مجدد موها بهترین شرایط فراهم شده است.

حدود ۱۰ الی ۱۴ روز از ایستادن در مقابل نور شدید خورشید پرهیز کنید چراکه آفتاب مستقیم به فولیکول های کاشته شده آسیب می رساند.

افرادی که تمایل دارند خط ریش و سبیل پرپشت تر داشته باشند.

در ادامه با ما همراه باشید تا انواع روش‌های کاشت ریش و سبیل را بررسی کنیم:

آنتی بیوتیک : پژوهش ها نشان داده که عموما احتمال ایجاد عفونت بعد از کاشت ریش و سبیل نیزمانند کاشت مو وجود دارد پس استفاده از داروی آنتی بیوتیک می‌‌تواند از عفونت پوستی جلوگیری کند.

افرادی که به دنبال تغییر الگوی پر پشت یا کم پشت بودن محاسن خود هستند

این موها باید در زاویه و خواب مو کاشته شود. این کار نیاز به دقت بالای پزشک دارد.

همینطور پلاسما ژل، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد و … نیز در این کلینیک به خوبی صورت می گیرد. ارائه مشاوره رایگان توسط کاردرمانی متخصص یکی از بهترین خدمات این مجموعه است. کاشت مو و ریش بدون درد و خونریزی صورت گرفته و از دستگاه نیدل فری اینجکشن استفاده می شود. یک سری طرح های تخفیفی در این مجموعه صورت می گیرد که در نهایت سبب می شود تا بیشترین سطح رضایت وجود داشته باشد.

یکی از مواردی که باعث جذابیت آقایان می شود، داشتن ریش و سبیل است که باعث افزایش اعتماد به نفس در آنان نیز خواهد شد، اما در بعضی مواقع رشد ریش و سبیل در مردان به کندی رخ می دهد. این پیامد می تواند براساس برخی عوامل محیطی و ژنتیکی باشد که آنان را از داشتن ریش و سبیل بی بهره می کند آیا کاشت ریش امکان دارد؟ بله کلینیک کاشت ریش باید بگوییم به همین دلیل این عارضه و عدم رشد مناسب ریش، باعث هدایت بسیاری از افراد به سوی کلینیک های زیبایی و دکتر پوست جهت کاشت می شود.

پیشرفت‌‌ در متد ‌های کاشت ریش کمک می‌کند تا اجرای فرایند توسط دستگاههای مدرن انجام گرفته و در نتیجه، دقت کار فوق العاده بالا برود.

در کلینیک زیبایی الهام ما یک تیم دوستانه و حرفه ای از درمانگران زیبایی را در کنارمان داریم که متعهد به ارائه خدمات زیبایی برتر و محصولاتی هستند.

Report this wiki page